9 Nisan 2015 Perşembe

Dark Souls II: Scholar of the First Sin Nasıl oynanır ? Bilgi

Kısa bir çalışma var, R2, musluk, iki elle kılıç ilk günah Scholar rüzgarın mide bulandırıcı, aşağı şiddetli fırtına olarak bilinen büyük bir salıncak ve Aldie oldu. Beş girişimleri mücadele. Ben hala hayaletler tarafından çevrili ediyorum - vahşi, hatta çok yakın Akademi NPC de korkusuz yontma ayakta diri yandı. Ben sayısız anlardan biri ruhumu Dark Souls II yarısı kırmak için tehdit ölü düşman zırh, Smelter iblis, kapalı. Aldie ve bedensiz hayalet iyi, ve o boş alanda durdu son kötü nitelikleri bir konferans verdi rağmen. Ve Dark Souls II, ve nihayet aslında birbirimizi gördüm o anda haklıydı.
Oyunda ilk görünüm sırasında sadece iki yolu ihtiyar vardır, dedi: "Dünyanın bu şema, ya da onu yok." Bu kısa Ruh ethos. Bir açıklama veya herhangi bir kazanan ya da onun daha sonraki diyalog, bu dünyada hiçbir şey ya da erkeklerin kurtuluşu, ya da aranan gol olduğunu göstermektedir kadar basit bir şey yok. Dijital yaşam tarzı sadece gösteriyor var abone demir mağdurun fiyatı var olduğu gerçeği hakkında bu Dark Souls II küresel güç dağıtımı ve daha zor kararlar almak gerekmektedir. Sol korkaklık ima hiç umut yok. Bu güç ve görkemle hiçbir kısayolları veya ayı kolay yolu büyük değer geliyor vardır. Ve o en kaçınılmaz çöküşüne yol açacağını itiraf ediyor.
Şehir havuzları sadece kötü zamanlar.
Kullanımı bu yazılım kendi oyunculardan biri için yapılmıştı. Ama ben sahada ayakta, aklındakini değilim.
Ne Whiplash oldu geliyordu.
Terence Fletcher, caz davul dünyanın en kötü Başkanı, Cave Johnson bu film ile: Sen, Whiplash biliyorum. Özellikle, son sahne davul setleri dökme hataları ve kırık kemikleri sonrası kan ay kötüye ve final zalim bir şaka, Neiman bile onun setine gider ve bir doğaçlama hiç filme Set büyük müzikal performansları devam ediyor. Sadece son bir not daha önce, o ve Fletcher sakin bir görünüm tutar. "Şimdi anladım."
Üç oyun sonra, 30 saatlik işareti bir duvara vurarak, Dark Souls II: O konfor aldı: İlk günahın sonunda, her iyi öğretmen bu durumda, ben ağlamaya durdu ve öğretmeye başladı gerektiğini bilerek. Sabit farkındalık gitmeyin - son yolculuk, ben her zaman yeni bir düşman, engellere yeni bir reaksiyonu güvenli ve tanıdık hissettim, tehlike işareti ile aşılanmış oldu, o oyunsonuna yakın köşeyi her zaman yüz hazır olun. Ejderha, şövalye, ve sizin için sabırsızlanıyorum. Düşman Molotov ile yolunuzu bombardıman bir tepe olan bir yay ateş önce. Chaser kırmızı hayalet, ve ben şimdi hemen hemen her yerde bir kez genel alevlenmeler yerleştirilen bir kasa, bazen zaten aşırı diş, ek bir darbe olduğunu düşündüm.
Eski adımda, ve genellikle daha yumuşak ve daha fazla düşman ile daha yüksek bir seviyede Revizyon hala kibir cezalandırmak için fırsat bulabilirsiniz. Bir Chloranthy Yüzük, o zaman devlet oluşturma kalkan güzel Zipline, ben sadece belli bir alan tüccar, hatırlamak biliyorum erişmek için şövalye öldürmek için ateş edilir, 2 etiketleyecektir Ben saferoo? Muhtemelen daha değil. Ben acı içinde sert ders doling, biz her durumda ilk kez yaptığımız gibi aynı özenle oyunda çeşitli ağ güvenliği kablolu oyuncular, ve hatta uzman olduğunu biliyorum ve hayal kırıklığı hiçbir fikrim yok gibi zor geliyor.
Nerede taç, kral yoktu?
Ve böylece, bir kez daha, her oyuncu eşit zeminde Dark Souls II. Ben bu harika bir yer zayıf mümkün meraklıları, dönen, bir kez daha söylemek gördüm, ve onlar, onların mücadelesini bildiği gibi, ne olacağını bilmiyordum ilk oyuncu Sin tüm bilgileri önce. Onların yeni oyun pencere artı faydaları, düzen ve oyunun akışının yeniden formu doldurunuz yüksek bir fiyat tutmak için, ama değerli teknikler. Bu eklemeler artık erişmek, Primal Flames sonra kendi anında erişilebilir büyü basarak envanterinde görünen, ama en kötü yer oyunda gizli için, üç Herkül görevin çok daha layık şimdi çift şimdi tam taç entegre gider olmak zorunda onun Geçmiş serpantin yolu Kral Vendrick zaman ve bir araç olarak tüm Undead Eğer ortadan kaldırmak için C
Layık: Bu kelime önemlidir. 30 saatlik fikir olmamıştı sonra duvar, sonuçta, ben dünya için mücadele ediyorum aşağıdaki sorunu yapılan o kadar baskıcı kurtarmak için çok belirsiz çalışıyor çünkü, karşılaşılan sorunun bir parçası daha fazla görünüyor, bu soğuk prova ivme devam hiçbir kullanımıdır. İlk günah hepsi çok ustaca bilgi pot sweetens. açıkça son gen karanlık gösterir, yerleşim dalgalı etkileyici kalıntıları saat sonra, saniyede 60 kare saat dönüştürülmüştür huşu ön-serisi konsolları duygularının olamazdı bıraktı. Ben her bile daha yakın şimdi o görünmez nimet olduğunu elinizdeki ağır para cezası tutmaya çalışıyorum konsolu yapmak hareket hissetmiyorum. Her yeni çevre, kalın bulutlar tarafından harap bile zehir, ya da nereye fark karmaşık ayrıntıları bekleyen yer boğulma, hayatta lav kalmalı, gibi hissediyor. Seçim kurulu dokusu gibi soluk güneş ışığı, neon bitkiler ve büyücüler yansıma 'Sihirli sudan yansıyan - sen kendini şimdi detaylara sahip mühlet kısa bir anı yakalamak için onların adreslerini bulabilirsiniz. Ilk bu ayrıcalığı kullanılan her yeni gayri modları ile çıktı beri oyuncular geliştirilmiştir göz önüne alındığında. Onlar için, bu revizyon eklendi nüanslar ve heyecan verici bir örnektir, ama bu bir gelişmedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder